tirsdag 11. januar 2011

Godt Nytt År!

Jeg er tilbake på blogghimmelen etter en aldri så liten vinterdvale. Det tar jo av og til litt tid før man får kommet seg i gang i det nye året :)

Jeg har utrolig mye på hjertet - perspektiver, tips, idéer, drømmer og mål - som jeg gleder meg til å dele med verden. Nå gjelder det bare å organisere hverdagen på en måte som gjør akkurat dét til et overskuddsprosjekt! For min del føles det som litt tidkrevende, men jeg håper også på å få tatt litt egne bilder og legge ved innleggene mine her, istedet for å knabbe fra andre (må jeg innrømme).
Apropo drømmer, så er dette en av de: Jeg drømmer om de fine toppturene jeg skal på utover senvinteren i Tromsø omegns fjellheim, forhåpentligvis i like nydelig påskevær som på bildet under.



Jeg føler meg virkelig  H e l d i g  som bor midt blant slike omgivelser som dette!

Godt Nyttår, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar