tirsdag 22. februar 2011

Ut på tur!

Ja, da var det ut på tur igjen, og i dag er det Buren (802 moh) på Kvaløya utenfor Troms som lokker.


Sånn er utsikten derifra på en god dag. Bilder lånt fra utpaatur.net
Denne gangen skal jeg gå med 3 selverklærte "Baillhæsta" (på godt Nordnorsk), i det som kan bli litt stormfulle forhold i fjellet. Og når jeg tenker over tidssskjemaet som er presentert aner jeg at det blir litt av et tempo for min del oppover der, de gutta er antakeligvis i noe bedre shape enn meg. Litt smånervøs er jeg, men jeg gleder meg som alltid til å få kommet meg til fjells! Jeg har alltid vært aktiv av natur, så i blant kjenner jeg litt på at det blir for mye stillstand å være sykemeldt. Da er disse turene om mulig enda mer kjærkomne enn ellers. Man kan vel si det sånn at det er hell i uhell at jeg har mer tid til overs for slikt enn i en "normal" hverdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar