tirsdag 1. mars 2011

Gode nyheter!


I går våknet jeg opp til gode nyheter: I en tekstmelding fra husverten stod det at den aktuelle kjøperen gjerne vil beholde oss som leietakere, ved et eventuelt salg. Hurra!! Det betyr at vi får fortsette å bo i leiligheten "vår", hvor vi rett og slett trives veldig godt!
Det er relativt enkelt å logisk forklare enden på denne visa, det har nok skjedd større undere før. Likevel så har jeg en bestemt følelse av at bønnene fra både meg selv og andre fra fjern og nær har blitt hørt. Så til alle de jeg vet har sendt oss og Vårherre gode tanker og ønsker, vil jeg gjerne si Hjertelig Takk!

Idag har jeg innvilget meg selv noen timer med kosetid på timeplanen, så da fikk jeg sett litt av skisprinten med en god kopp te i sofakroken og hatt en lang avspenningssekvens - nærmere bestemt kroppsgjennomgang/bodyscan. Senere i kveld blir kosedagen komplett med en yogaøkt på SATS, som jeg virkelig ser frem til siden yndlingsinstruktøren min er vikar der i dag. Etter at ha vært sykemeldt siden mammapermisjonen min gikk ut i mai i fjor, har jeg de siste månedene hatt en oppadstigende form. Gradvis har jeg skrudd opp tempoet i hverdagen: laget flere avtaler, trent mer, startet på noen kortere og noen lengre prosjekter osv. Konklusjonen så langt er at jeg har mer energi, mer overskudd og tåler belastninger fra hverdagstralten bedre og bedre. Men, de siste ukene har kroppen forsøkt å fortelle meg at aktivitetsnivået kanskje har ligget litt i overkant. Jeg har lært meg på den harde måten, at da er prioritet nr 1 å søke fred og stillhet slik at jeg kan finne balansen igjen.

1 kommentar: