torsdag 17. mars 2011

Jeg er en nerd

Har alltid vært det. Kommer kanskje alltid til å være det? Nå har nerdetheten min også kastet seg over to av mine yndligstemaer: spiritualitet og selvutvikling. Jeg har litt sånn halvt bevisst halvt ubevisst fundert litt på forholdet mellom disse begrepene, eller rettere sagt innholdet i dem. Står de i motsetning til hverandre? Utelukker det ene det andre? Eller kan man romme en søken etter vår sanne natur - den identitetsuavhengige tilknytningen og enheten med alt som er, samtidig som man ønsker å utvikle selvet - få bedre selvtillit, utvikle sine personlige egenskaper, nå sine personlige mål?

Seek, and you shall find! Jeg fant dette intervjuet med verdens mest kjente coach, Anthony Robbins, og ble begeistret for mange gode svar.

Hei og hopp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar