torsdag 18. november 2010

Inspirasjon!

 
Denne plukket jeg med meg fra Narvesen! 

Denne boken har jeg snart lest ferdig i et jafs! Du har sikkert hørt om den svenske brannmannen, Lasse Gustavson, som overlevde men ble alvorlig brannskadet i en grusom gasseksplosjon. Han har etter ulykken brukt sitt liv til å holde foredrag om temaer som livskvalitet og det enorme potensialet vi mennesker besitter og kan finne ved å komme i kontakt med vårt indre. Denne lille boken er resultatet av samtale om ulykken og hvordan den åpnet for nye perspektiver for Gustavson.

Jeg blir rørt og inspirert av mennesker som opplever det som for de fleste av oss fremstår som våre verste mareritt - og kommer styrket og klokere ut av det. 

This man has got something to Say! De varmeste anbefalninger fra meg...


1 kommentar:

  1. Hei frøken Lykke :)
    jeg liker bloggen din, synes den virke veldig koselig :)
    Jeg er også fasinert av Lasse Gustavson, veldig bra bokambefaling :)
    Jeg kan ambefale deg en annen bok fra Lasse Gustavson, Ord for dagen. En veldig god og motiverende bok. Handler mye om det å finne motivasjon og meningen med livet i hverdagen:)

    hilsen Jhon:)

    SvarSlett