tirsdag 2. november 2010

Tusen takk, Graham!


OK, here goes. Mitt første blogginnlegg. Idag kom jeg, min kjære og vår 10 mnd gamle datter tilbake fra etpar nydelige dager på Lyngen Lodge, hvor Graham Austick tok imot oss med åpne armer. Lodgen i seg selv er et veldig stil- og stemningsfullt bygg. Jeg satte likevel minst like stor pris på fine samtaler om alt fra Mr. Austicks spennende ekspedisjoner til yoga, meditasjon og internasjonal politikk. Og en ubeskrivelig vakker natur. Og Grahams gjestfrihet og varme. Oppholdet har vært et kjærkomment avbrekk for den lille familien som har hatt noen utfordringer bl.a grunnet min psykiske tilstand.



Tusen takk, Graham, jeg er veldig takknemlig! Og tusen takk til min fine kjæreste som er så flink til å komme i kontakt med andre fine mennesker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar